fredag 3 april 2015

Skärtorsdagen

Då hade ja ju en ledig dag. Jag Nathalie & Daniel tog bussen 8.50 ner till ström på gymmet. Vi kom dit och de va nästan bara vi där och typ en människa. Vi tränade i ca 1,5h-2h sen åt vi sallad på Ica och nattas kompis Olivia följde också me. Sen va vi en sväng på byn och sen gick vi till patricia. Faster hämtade oss och Danne övningskörde hem, dukti han ä:)) 
Anton och Sofie kom hem typ kl 14 och hade mä Alva Melvin, Maja, sen kom Ida. När dom gick hem och skulle äta hade jag gjort skattjakt till Anton och Sofie,Gömde påskägg i skogen. 
Sen kom dom och Jag fick sminka dom till påskkärringar, kaniner, påskgubbe:) för dom skulle ut å påska på byn;) 
Jag va mä natta och vi for en sväng med hennes skoter:) 
Natta sovde över från torsdag-freda:) de va kul!!  Ha en bra påsk!!

(Ojj kände att jag skrev långt men aja)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar